Monday, December 12, 2011

"nampak macam protective"

Tadi tunjuk gambar en. Azli pd kak Asiah, she is one of my colleagues.
Happy with her comments, "nampak macam protective person"

Reminds me on 20 November 2011,
went out with a happy heart <3 

. . . 

sy betul-betul gembira dgn awk *=)
betul...
memang tak tipu (=*

6 comments:

fh said...

insyaAllah, the best women will meet the best guy:)

white rose, auww!
and with nice skirt, perfectly match.

mizahamizah said...

FH: insyaAllah, awk pun akan berjumpa dgn lelaki yg sebaik awk *=)

hihii
okey eh skirt tu. jom2 g shopping kat wakaf che yeh. byk sgt pilihan.

mummy iela said...

erm bungaaaaaaaaaaaaaaa...dah lame x dpt bunga....herm muzti letak sebelah mse tido kan...kan...senyum sorg2 sebelom tido kan..kan..cium setiap saat n rse nk gigit bunga tu kan...kan

mizahamizah said...

mummy iela: heheh! sekuntum je, bukan sejambak.. takdelah letak atas meja. heheh cium skali skale jer agaga!

Uikkk yg letak sebelah ms tdo, cium stiap saat ngn rasa nak gigit tu macam pengalaman iela jer. heheh ;p

mummy iela said...

cek counselor...kebiasaaan manusia akan berckp sesuatu topic berdasarkan pegalaman mereka kan???kan??

zuhanif said...

seronok tengok miza bahagia :P akak dapat rasakan perasaan itu :) akak sentiasa doakan yang terbaik buat miza n doakan miza bahagia.